Festa d’inici de curs a Colera

El 27 i 28 de setembre vam fer la festa d’inici de curs. El dia 27 per la nit ens vam trobar el camping i vam fer un sopar de germanor, en acabar els nens i les nenes que volien, es podien quedar a dormir el camping amb les mestres en bungalows. El dia 28 ens vam organitzar en dos grups, els petits i petites, i els mitjans i mitjanes van esmorzar al camping el que ens va portar l’Ana del bar “Frankfurt de la Plaça”. Després van anar a fer ioga amb l’Eva i en acabar van anar a jugar al parc. Van dinar i després van anar a la platja a pintar pedres i a jugar. Paral·lelament, els grans vam matinar i van anar a esmorzar al bar “Frankfurt de la Plaça” just quan l’obrien. Després vam començar una ruta fins a Puig d’Esquers, que és la muntanya que dona nom a la nostra escola. Quan vam arribar a dalt vam dinar els entrepans i les olives i patates que en Sergi ens va fer arribar i que havia preparat l’Ana. Per baixar, vam decidir passar per Molinàs. Com que l’excursió estava oberta a la gent que vulgues venir, van venir 4 persones, dues mares, un avi i un senyor del poble. Al llarg del camí en Marc (avi) ens va anar explicant diferents històries i anècdotes, com per exemple quan ell de jove va restaurar l’ermita de Sant Miquel de Colera.