Connexió de la ZER Cap de Creus amb l’Antàrtida

El passat dilluns 30 de gener, a la ZER Cap de Creus va ser un dia ben especial, a més de ser el dia de la no-violència i de la pau, va coincidir que per a aquest dia, teníem programada una activitat única per a nosaltres: una connexió des de Port de la Selva i Colera amb l’Antàrtida.

L’explicació de tot plegat rau en que el periodista Domènec Subirà, fill del Port de la Selva, va voler compartir amb nosaltres l’experiència d’estar uns dies a la regió més austral de la terra fent uns reportatges ben interessants que hem estat seguint atentament des de les dues escoles.

Per a preparar aquesta connexió, els alumnes de la ZER vam preparar una colla de preguntes que vam enviar a en Domènec i ens va respondre molt amablement a través d’una videoconferència. També ens va ensenyar una colla de fotos i un vídeos de fauna i paisatges de l’Antàrtida.

A la revista trobareu les preguntes i l’explicació que ens va fer tant amablement.

Per a nosaltres ha estat una experiència inoblidable que agraïm moltíssim a en Domènec. Moltíssimes gràcies!!!

Clica a la imatge per veure el recull de fotos.