Castanyada a l’escola Les Clisques

Un any més celebrem la Castanyada a l’escola. Aquest curs, però, com tot, ha estat molt diferent. Els pares no han pogut acompanyar-nos, no ens hem pogut trobar amb els nostres companys de ZER i hem agut de fer un celebració mantenint sempre les distàncies entre els nostres grups…

Tot i això hem pogut fer una celebració diferent, que aquest curs ha consistit en 3 activitats: un concurs de paperines adornades en que hem votat la més original, la mes treballada i la més divertida, la ja tradicional ballada de danses i la menjada de castanyes per acabar la festa.

Amb tot, com que ens agrada molt compartir les festes amb pares i amics, us deixem uns vídeos amb les danses que hem fet i un recull de fotos que esperem que gaudiu així com la nostra estimada castanyera que degut als perills del moment, ens hem estimat més reservar-la per els propers anys, ja que volem castanyera per molts i molts anys!

Esperem que gaudiu dels vídeos i les fotos.