“Fitzroy” serà l’obra de l'”Apropem el teatre” del 2n trimestre

El primer trimestre de l’“Apropem el teatre”, en què vam anar a veure “Escape room 2” va ser un èxit total amb una participació massiva per part d’alumnes, famílies i personal del centre, i per aquest motiu us volem agrair la vostra implicació en aquest projecte!

“Fitzroy” és l’obra de l'”Apropem el teatre” del 2n trimestre

Ja tenim obra escollida per aquest trimestre, i és ni més ni menys que “Fitzroy”, una comèdia aclamada durant la temporada passada que s’estrena ara al Teatre Borràs. Hi anirem el dimecres 6 de març a les 20h.

Si voleu participar-hi cal que us inscriviu aquesta setmana al següent formulari, i digueu quantes entrades voldreu adquirir. La setmana vinent donarem l’ordre a través de TPV a les famílies que hagueu escollit de participar, i caldrà que realitzeu el pagament la setmana vinent. Disculpeu les urgències, però el teatre ens imposa uns terminis per a formalitzar el pagament i no podem canviar-los.

No dubteu a prendre part d’aquesta divertida obra que de ben segur que us farà gaudir!