Torna l’Apropem al teatre amb “Escape Room 2”

L’any passat vam engegar el projecte “Apropem el teatre”, una iniciativa engegada des del departament de Llengua Catalana de l’Institut Tiana i que consisteix a organitzar una sortida trimestral fora d’horari escolar per anar a veure una obra de teatre. Hi esteu convidats famílies, alumnes i professorat, i l’objectiu és crear afició per anar al teatre entre el personal del centre i les famílies, presentar-ho com una activitat lúdica apta per al gaudi personal i, de pas, consumir cultura. El fet d’anar en grup també ens permet a accedir a descomptes i millors preus.

L’any passat va gaudir d’una bona rebuda per la vostra part i us agraïm la participació i l’interès, i per aquest mateix motiu hem decidit continuar amb la iniciativa un curs més.

Us recordem que és una sortida familiar, l’alumnat ha d’assistir acompanyat amb algú responsable, i el lloc de trobada és directament el teatre. Tanmateix, la participació és voluntària, no és pas una activitat lectiva.

L’obra escollida en aquest primer trimestre és ni més ni menys que la segona part d’una comèdia molt valorada, “Escape Room 2”, el dia 14 de desembre a les 20h al Teatre Condal. L’entrada serà de 17.90€ per persona (gaudirem d’un descompte del 40% per anar en grup). Si hi esteu interessats, empleneu el següent formulari indicant nom de l’alumne i quantes entrades voldríeu, així com una adreça de contacte per enviar-vos les entrades.

El termini màxim per apuntar-vos és fins al 30 d’octubre. Uns dies després d’aquesta data, rebreu una notificació del TPV del centre per a efectuar el pagament. Tenint en compte la popularitat d’aquesta obra, serà complicat realitzar canvis amb posterioritat, per tant, us avisem amb antelació perquè ho pugueu tenir en compte.