Què és l’AMPA?

L’AMPA és l’entitat sense ànim de lucre que agrupa els pares i les mares dels alumnes de l’institut. Escollida pels mateixos en Assemblea General i representada per una Junta. Hi ha també un representant de l’AMPA integrada al Consell Escolar. Està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions i es regula pel Decret 202/1987, de 19 de maig, pel qual es regulen les associacions de pares d’alumnes, i pels propis estatuts.

Què fa?

Està orientada a donar suport tant als membres de l’associació i els seus fills, com a la comunitat educativa del centre en tots aquells serveis i activitats que puguin enriquir i facilitar l’aprenentatge i l’educació cívica dels estudiants.
Facilitar la col·laboració del centre en l’àmbit social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el consell escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, o de serveis.

Vols ser membre?

Per ser soci de l’AMPA només cal pagar la quota anual.
És un pagament  únic per família independentment dels fills que es matriculin al centre.
Les mares i pares també en són socis.

En els libres preus especials, única i exclusivament pels socis (llistat de llibres).

Treballem activament per impulsar el dia a dia dels nostres fills en el seu entorn d’aprenentatge a l’institut.
Et convidem a que aportis el teu granet de sorra per fer del nostre grup un gran equip. Totes les suggerències I propostes es valoraran per la junta.

Contactar amb l’AMPA?

Per email a : ampardlt@gmail.com

Trucant al centre 977 64 24 02 i/o deixant missatge i el teu telèfon de contacte.

Venint al centre en l’horari indicat (actualment dijous de 11:00 a 13:00 h)

CIRCULAR AMPA CURS 2020-2021