AFA

Què és l’AFA?

L’AFA és l’entitat sense ànim de lucre que agrupa els pares i les mares dels alumnes de l’institut. Escollida pels mateixos en Assemblea General i representada per una Junta. Hi ha també un representant de l’AFA integrada al Consell Escolar. Està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions i es regula pel Decret 202/1987, de 19 de maig, pel qual es regulen les associacions de pares d’alumnes, i pels propis estatuts.

Què fa?

Està orientada a donar suport tant als membres de l’associació i els seus fills, com a la comunitat educativa del centre en tots aquells serveis i activitats que puguin enriquir i facilitar l’aprenentatge i l’educació cívica dels estudiants.
Facilitar la col·laboració del centre en l’àmbit social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el consell escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, o de serveis.

Vols ser membre?

Per ser soci de l’AFA només cal pagar la quota anual.
És un pagament únic per família independentment dels fills que es matriculin al centre.
Les mares i pares també en són socis.

Treballem activament per impulsar el dia a dia dels nostres fills en el seu entorn d’aprenentatge a l’institut.
Et convidem a que aportis el teu granet de sorra per fer del nostre grup un gran equip. Totes les suggerències I propostes es valoraran per la junta.

Contactar amb l’AFA?

Per email a : afa@insrdt.cat

Trucant al centre 977 64 24 02 i/o deixant missatge i el teu telèfon de contacte.

Venint al centre en l’horari indicat (actualment dijous de 11:00 a 13:00 h)

Comunicat sobre el canvi en la gestió de llibres Curs 2022-2023

Comunicat sobre els llibres i quota AFA Curs 2023-2024