FP Dual. Estudis.

En l’actualitat, curs 20-21, els cicles formatius poden impartir-se en modalitat dual o no dual. A Lacetània hi ha 7 cicles formatius què s’imparteixen en modalitat dual, 4 de grau mitjà i 3 de grau superior. Aquests són:

A partir del curs 21-22 el concepte de la formació professional canvia. No hi haurà cicles en dual i en no dual sinó que els cicles tindran una estructura única i hi haurà alumnat que el cursarà el dual o bé en no dual depenent de diferents consideracions com ara l’interès de l’alumnat en fer-ho en una modalitat o una altra, el seu expedient acadèmic, empreses interessades en acollir alumnat en dual… Pots consultar la totalitat dels estudis d’FP que impartim al seu apartat de la web.