Projecte Implica’t i el servei comunitari

Aquest mes de novembre, l’alumnat de 4tC i 4tD porten a terme el Projecte Implica’t.
Es tracta d’un Servei Comunitari a diferents entitats d’Arenys de Mar

La directora de la biblioteca Pare Fidel Fita, Muntsa Abad, rep el nostre alumnat. L’objectiu és donar a conèixer el fons de la biblioteca amb exposicions atractives.

Altres alumnes han estat atesos per Sonia Combalia, directora de l’Escola Bressol dels Colors,  i han ajudat el centre en les seves tasques

Un grup d’alumnes ha ajudat en l’elaboració d’el projecte del Túnel del Terror a l’Espai Jove.

La Mireia, l’Educadora Social de la Residència geriàtrica Municipal explica a l’alumnat els projectes i context de l’espai i els i les residents. Així també hi poden aportar.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *