Xerrada Escriptora Nadia Ghulam

El passat dilluns 29 d’abril, l’alumnat de 2n i de 4t d’ESO van gaudir de la xerrada que els va fer la narradora afganesa Nadia Ghulam, qui, durant deu anys, es va fer passar pel seu difunt germà per tal d’evadir les rígides prohibicions del règim talibà contra les dones. Aquesta experiència, anys més tard, la narrà mitjançant la novel·la El secret del meu turbant que els nostre alumnat ha llegit i treballat des de l’àrea de Llengua Catalana i Literatura. Va ser tot un privilegi poder assistir a les explicacions de la Nadia i la seva narració un regal per a tots nosaltres.

Des del Departament de Llengua Catalana i Literatura volem agrair la col·laboració de l’AMPA del nostre institut, sense la qual no hauria estat possible dur a terme aquesta activitat.