“Un reto por la ciencia”

Els alumnes de 3r ESO han estat treballant en el projecte interdisciplinari de centre UN RETO POR LA CIENCIA, en què han intervingut els departaments d’Anglès, Visual i Plàstica, Física i Química i Tecnologia i Digitalització. Han pogut treballar en projectes reals, com per exemple infraestructures intel·ligents, IA a la sanitat, Smart cities, viatjar i viure a Mart, dissenyar un “vertiport”  i treballar en l’economia circular i reciclatge de pneumàtics. Han estat unes setmanes de molta feina, però finalment han recollit els fruits, i dels 6 productes finals que els alumnes van escollir, n’enviarem 3 per concursar en la semifinal de la Fundació Sener. Enhorabona a tots els grups; heu treballat i us heu esforçat, i això ja és un gran premi.