Tasques per a l’alumnat

Aprofitem aquests dies per gaudir dels qui ens envolten, per descansar, per llegir, per fer tot allò que no tenim temps de fer durant l’any, i també per aprendre, tant de la situació que vivim com de moltes altes coses que ens puguin interessar.

Posem a la vostra disposició unes tasques perquè tot l’alumnat pugui anar treballant sense perdre el fil. Malgrat que no és el mateix treballar a distància que fer-ho al centre educatiu, des del Departament d’Educació es valora molt positivament la conveniència de realitzar activitats a casa, i nosaltres volem que aquestes activitats siguin significatives, útils i en la mesura del possible, entretingudes.

Us fem saber que els enllaços que trobareu a continuació són actius i s’aniran actualitzant freqüentment. Les activitats estan previstes per ser realitzades en el període d’una setmana. Obriu l’enllaç, doncs, de forma periòdica. I poseu-vos en contacte amb el professor o la professora corresponent si teniu algun dubte.

Feines de 1r d’ESO

Feines de 2n d’ESO