Situació meteorològica

Us fem saber que DEMÀ DIMARTS SE SUSPENEN LES CLASSES PER CAUSES METEOROLÒGIQUES. Si no hi ha res de nou, dimecres tornarem a la normalitat.

Avui davant la situació de ventada estem seguint tots els protocols i les recomanacions de l’Ajuntament. L’alumnat està dins l’edifici i farà classe fins a al’hora habitual. No se suspenen les classes perquè no hi ha cap situació de risc dins l’edifici. Així, a més, evitem que l’alumnat estigui pel carrer.

Queden alterades les hores d’educació física que es feien a la piscina municipal; l’alumnat resta a l’institut. S’ajorna la sessió de primers auxilis de l’alumnat de 4t d’ESO d’aquesta tarda.

Tothom sortirà per la porta del vestíbul.

Estem a l’espera de la valoració de l’ajuntament respecte a demà dimarts. Us la comunicarem així que la tinguem. Estigueu pendents del correu electrònic i/o la pàgina web.