NO A LA CRISI CLIMÀTICA

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han pogut veure unes imatges que fan reflexionar sobre el problema climàtic al món, i han escrit quines accions podem fer nosaltres, dia a dia, per vetllar pel nostre planeta i garantir un futur millor a les generacions futures.

Paral·lelament, un grup d’alumnes de 3r d’ESO que s’ha sumat a la vaga pel canvi climàtic i ha organitzat uns actes a l’Ajuntament d’Arenys: han demanat solucions als problemes ambientals, han llegit un manifest i han anat a l’escola Joan Maragall per explicar als alumnes de primària quins problemes hi ha i com els podem minimitzar. Enhorabona per la iniciativa.

Ràdio Arenys ha publicat la noticia. Podeu llegir-la clicant aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *