Museu Blau

Amb els alumnes de 1r d’ESO B i D hem visitat el Museu de Ciències Naturals de Barcelona per fer el taller Buscant la vida. En el context del nou eix temàtic que hem començat a Biologia i Geologia, primer hem investigat per les sales del museu els diferents grups d’éssers vius i hem reflexionat posteriorment sobre quines paraules defineixen els éssers vius i la vida. Tot seguit els alumnes han representat una d’aquestes paraules fent servir la tècnica del puntillisme i gomets. Us en deixem unes imatges.