Inici de curs

Estem a punt de començar un nou curs escolar. Estem preparant tots els detalls per poder fer les classes amb el màxim de normalitat, sempre tenint presents les normatives. Desitgem, doncs, que amb la nostra dedicació i la vostra col·laboració des de casa puguem tirar endavant aquest 2020-2021 que tantes incerteses ens mostra.

Us informem que el primer dia de l’alumnat, el dilluns 14 de setembre, es farà la presentació del curs. L’horari d’aquest dia serà el següent:
– de 8h a 10h – Presentació de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà. Aquest dia Batxillerat entrarà per la porta del vestíbul i cicles formatius pel barri de la pineda.
– de 10.15h a 12.15h – presentació de 1r i 2n d’ESO. Aquest dia 1r entrarà pel vestíbul i 2n pel barri de la pineda.
– de 12.30 h a 14.30h – presentació de 3r i 4t d’ESO. Aquest dia 3r entrarà pel vestíbul i 4t pel barri de la pineda.
Hi haurà 15 minuts per fer el canvi de grups; caldrà respectar aquest temps. L’alumnat haurà de dur mascareta per poder entrar al recinte.

El dia 15 de setembre ja farem l’horari habitual, de 8h a 14.30h, seguint les indicacions del pla d’organització.

D’altra banda, la setmana que ve hi ha previstes reunions de famílies per presentar el funcionament general del curs als diversos nivells educatius. Seran reunions telemàtiques. A continuació especifiquem els dies, les hores i els enllaços de cadascuna:
1r d’ESO – dimarts 8 de setembre a les 19h. Inclourà la presentació de l’AFA.

2n, 3r i 4t d’ESO  – dimarts 8 de setembre a les 18h

Batxillerat – dimecres 9 de setembre a les 19h

Cicles formatius – AJORNADA FINS A NOU AVÍS

Les famílies de 1r d’ESO rebran aviat l’enllaç per a l’entrevista inicial amb el tutor o la tutora.

Les famílies de 2n d’ESO rebran aviat la comunicació de si l’alumne/a cursa la matèria de Francès.

Finalment, adjuntem dos documents: la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació“.

Bon curs a tothom!