Manifest institucional contra la violència masclista

El passat 26 de novembre, l’alumnat de dos Espais en Xarxa, “Gènere” i “Noms d’Aules i Espais” vam anar a la Plaça de la Vila de Barberà del Vallès a escoltar la lectura del manifest institucional contra la violència masclista. Prèviament, aquest manifest es va treballar a classe  i l’alumnat va prendre consciència sobre aquesta greu problemàtica.

En aquests dos Espais en Xarxa treballem especialment des de la perspectiva de Gènere i la Coeducació. Si feu click aquí anireu a l’enllaç de l’Acte institucional amb motiu del 25 de Novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.

1. Diana

Moltíssimes gràcies a tot el professorat per tota la feina que feu, tant dintre de l´aula com a fora. A casa han sortit converses molt interessants i enriquidores en relació a tot el que treballeu en Espais en Xarxa, en especial el tema contra la violència de gènere. Gràcies! Una abraçada.