Preinscripcions curs 2019-20

L’imprès de sol·licitud es podrà lliurar a les escoles de primària de Barberà del Vallès fins el dimecres 3 d’abril. També es recollirà a la secretaria dels instituts fins el dia 9 d’abril.
La sol·licitud es lliurarà al centre demanat en primer lloc (és recomanable… Llegeix més»

Presentació dels encàrrecs dels Espais en Xarxa del 2n trimestre

Els 6 Espais en Xarxa d’aquest trimestre són els següents:

• Trenquem estereotips amb la gent gran
  • Camins Escolars: citizen science revolution
  • Educar en participació
  • By watter my friend
  • Projecte Rius
  • Sexualitat: ciència o emocions.

Cada Espai té com a objectiu complir un encàrrec de diverses entitats. La primera fase… Llegeix més»

Sortida teatre en Anglès

Ahir, al llarg del matí, l’alumnat de l’institut Bitàcola vam fer la sortida del teatre en Anglès. The Addams Family per 1r i 2n d’ESO, i The picture of Dorian Gray per 3r d’ESO.
Loads of fun! I fins i tot, amb actrius i actors… Llegeix més»

Participem a les proves Cangur

Aquest matí, com cada any, hem realitzat les proves Cangur.
Hem hagut de respondre 30 preguntes en solament 75 minuts, quin nervis! D’aquí a uns dies sabrem els resultats.
I si ens ajudeu a resoldre alguns dels problemes que hem hagut de resoldre? Us deixem… Llegeix més»

Gimcamàtica

L’anterior setmana el mal temps ens va jugar una mala passada i una de les principals activitats de la setmana matemàtica no es va poder realitzar per alta probabilitat de pluja. I que trists i frustrats estàvem que a la profe Anna li férem el… Llegeix més»

Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Aquest matí, l’Institut Bitàcola ha participat al XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Enciclopèdia Catalana i les Biblioteques públiques de Catalunya.
En aquesta edició hi han participat més d’un miler de centres escolars. La Irina… Llegeix més»

Comencem la setmana matemàtica a 1r d’ESO

Tot coincident que aquest dijous és el dia Pi, l’institut celebra la setmana més matemàtica. I quina millor manera de començar les activitats matemàtiques que visitant el mmaca, el museu de les matemàtiques a Cornellà.
Abans d’entrar els hem preguntat als i les alumnes que esperaven… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

El 6 i 9 de març l’Institut va obrir les portes a totes aquelles famílies que volien conèixer el nostre Projecte. L’assistència ha estat molt gran i ha estat un plaer compartir amb tots els qui vau venir el Bitàcola. Els grans protagonistes han estat… Llegeix més»

Berenar amb l’AFA: Internet segura

Benvolgudes famílies,
El proper dimecres 13 de març a les 17h, l’AFA us convida a una xerrada/berenar per part dels mossos d’esquadra, per formar a les famílies referent als perills d’internet i com evitar possibles ensurts.
Es prega confirmació d´assistència, ja que si no hi ha… Llegeix més»