II Fira d’Espai d’Experts

Aquest  és el segon curs que ens plantegem com a repte que per dos dies un grup d’alumnat de 2n i 3r facin de professorat de la resta de l’alumnat del centre. Amb aquest objectiu avui hem celebrat la II Fira d’Espai d’Experts en la qual l’alumnat que ha seguit tot un procés de presentació de propostes de dos dies de master-class d’algun àmbit en que és expert ha pogut exposar la seva proposta. Cada estand de la fira intenta explicar com i sobre què és el taller que volen impartir. Han sortit tots els àmbits: científic, educació física, visual i plàstica, lingüístic, dansa, digital, social…. Potser un aspecte que cal destacar és la quantitat de propostes que plantejaven una visió coeducativa de l’àmbit: i és que aquest curs volem fer d’aquest valor un dels fonamentals de conscienciació de tota la comunitat. Felicitar totes les propostes. I ara només falta esperar l’elecció que n’ha fet l’alumnat que en rebrà l’expertesa!