Per començar, vam fer el club de lectura amb la lectura de “Hachiko el gos que esperava”. Amb aquesta lectura havíem de preparar el club de lectura com a tal, on parlàvem sobre el que anava passant a la història, com evolucionen els personatges, etc. També fèiem tasques vinculades a la lectura on havíem de cercar informació de la cultura japonesa. Paral·lelament vam fer un projecte de poesia. Començant per una tasca de vocabulari per preparar-nos per fer rimes. Continuant amb la poesia vam fer una tasca de rodolins i l’estrofa perquè així ens preparàvem per la tasca final. A les darreres tasques abans de la tasca final vam treballar els recursos retòrics la comparació, la metàfora i la personificació per continuar treballant la poesia. I per acabar vam fer un poema amb totes les coses que vam aprendre sobre un animal a elecció lliure.
Notícia escrita per Laura Rama.


