Fem el nostre bestiari

Per començar, vam fer el club de lectura amb la lectura de “Hachiko el gos que esperava”. Amb aquesta lectura havíem de preparar el club de lectura com a tal, on parlàvem sobre el que anava passant a la història, com evolucionen els personatges, etc. També fèiem tasques vinculades a la lectura on havíem de cercar informació de la cultura japonesa. Paral·lelament vam fer un projecte de poesia. Començant per una tasca de vocabulari per preparar-nos per fer rimes. Continuant amb la poesia vam fer una tasca de rodolins i l’estrofa perquè així ens preparàvem per la tasca final. A les darreres tasques abans de la tasca final vam treballar els recursos retòrics la comparació, la metàfora i la personificació per continuar treballant la poesia. I per acabar vam fer un poema amb totes les coses que vam aprendre sobre un animal a elecció lliure.

EL CAPGRÒS – Lua Quirós

SURICATA – Aina Giralt

Notícia escrita per Laura Rama.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>