Famílies-pont: un nou col·lectiu de la comunitat Bitàcola

Un grup de famílies de l’Institut ens vàrem reunir ahir per a crear aquest nou agent educatiu de la nostra comunitat. Les famílies-pont són aquell grup de famílies que s’ofereixen com a persones que actuaran de pont en la comunicació i participació de les activitats del centre. Es defineixen com aquelles que poden aportar: temps, col·laboració, motivació, mans, feina, punt de vista dels fills/es… Han definit el nostre institut amb aquestes paraules: proximitat, implicació del professorat i l’alumnat, vitalitat, familiar, actiu, que dona oportunitats i protagonisme a l’alumnat, transparent, coherent, que possibilita futur, metodologia,obert, participatiu… I totes han coincidit en afirmar “és el centre on m’hagués agradat anar quan tenia l’edat dels meus fills/es”. Convidem a totes les famílies de l’Institut a unir-se a aquest nou col·lectiu posant-se en contacte amb l’AFA (afa@insbitàcola.cat).

1. Soraya Ferrón

Una estona molt agradable i productiva. Gràcies a tots els assistents.