Coeducació: valor transversal a treballar de l’1 als 16

Aquest curs ens proposem treballar el gènere com a competència transversal de les tres comunitats que convivim: Escola Bressol La Rondalla i Xerinola, Elisa Badia i Bitàcola. El tret de sortida ens l’han ofert la directora i la coordinadora de les dues escoles bressol. Ens han vingut a explicar el seu procés de treball que bàsicament va tenir tres àmbits: el to amb que ens dirigim a l’alumnat, comunicació amb les famílies i materials que es fan servir als centres educatius. Aquesta explicació i l’assistència a la formació sobre Violència de gènere a la qual hem assistit part del professorat segur que ens han donat eines per iniciar el camí d’aquest treball.

1. Mercè Mas

Un treball molt interessant i delicat on el llenguatge i el to són claus. Ànims! Un pas més per tenir una societat més sana.
    Gràcies!

2. Soraya Ferrón

Estic d’acord amb la Mercè. Estaria bé, que les famílies també hi poguéssim rebre una mica d’aquestes formacions ☺️ Per tal de poder seguir la mateixa línia de la comunitat educativa.

3. Lucía

Importantísima la coeducación y totalmente de acuerdo que debe ser algo conjunto entre infant, familias y el centro educativo.