Novembre, el mes de la meca

Aquest mes de novembre els alumnes de primer de la ESO dedicaran una hora diària a treballar mecanografia. L’objectiu és que els nens i nenes aprenguin a utilitzar el Chromebook al màxim i que més enllà de saber utilitzar totes les aplicacions i possibilitats, també  aprendran a fer el més bàsic: escriure.

El programa utilitzat és el Typingscout i permet que a través d’una forma escalonada i en forma de joc, els alumnes de mica en mica aprenguin a escriure amb tots dels dits de la mà. A més a més la llicència de l’aplicació estarà disponible fins el 25 de gener, de manera que un cop passat el mes de novembre els alumnes podran continuar practicant a casa al ritme que ells consideren, és més, ho recomanem.

edh

1. Sandra

Si mi hijo lo está haciendo y le encanta ! Me parece muy bueno que aprendan mecanografía en el Instituto !