Ens veiem! – Comiat 4t d’ESO

Doncs ja s’ha acabat. Quatre cursos intensos plens de canvis. Canvis a nivell d’individu (aquí cadascú sap la seva història), canvis com a centre (semblava que no arribaríeu a veure les noves aules) i canvis a nivell mundial (la moda aquesta de les mascaretes).

Quatre cursos intensos plens de reptes. Gràcies per superar-vos dia rere dia i deixar-nos ser testimonis de com heu superat cadascun dels reptes que us heu trobat (o us hem anat posant) al davant. Reptes diferents per a cadascun de vosaltres. El vostre llistat de fites personals segur que inclou els assoliments de diferents competències i d’altres termes de didàctica avorrits; potser recordeu com vau superar la por de parlar en públic, fer el cim durant la primera setmana de curs, participar de les mostres trimestrals, el treball de recerca, participar primer i dinamitzar després diades d’activitat física, festes i Omar Khayyam….mil coses.

Esperem profundament haver-vos ajudat a ser millors, més bones persones i, per què no, una mica més feliços aquests anys.

Nosaltres som millors docents gràcies a vosaltres.
Nosaltres som millors persones gràcies a vosaltres.
Nosaltres som més felices gràcies a vosaltres.

A partir d’avui ja sou ex-alumnes, però seguireu sent del Bitàcola.

A partir d’avui, i com sempre, teniu la vida davant vostre esperant ser espremuda fins a l’última gota, que l’exploreu fins als últims racons, que la visqueu plena i conscientment.

Només ens queda per desitjar-vos que escolliu els camins menys transitats si és on us porten les passes, que no us oblideu de tocar, ballar i jugar i, per descomptat, que visqueu temps interessants.

I ens veiem.