Cloenda “Creixem entre plantes”

El pròxim 15 de maig, a partir de les 17:30 hores, la Torre d’En Gorgs acollirà la cloenda del projecte ‘Creixem entre plantes’, una activitat coordinada entre la Fundació Barberà Promoció, les llars d’infants La Baldufa , La Blava, El Bosquet i l’Institut Bitàcola.

La primera part d’aquesta cloenda, de caire familiar, se celebrarà a la sala El Celler de la Torre on projectarem un audiovisual del projecte preparat per l’alumnat de primer d’ESO de l’Institut Bitàcola. Posteriorment, les entitats participants en el ‘Creixem entre plantes’ faran una petita valoració i es passarà a la realització del contacontes ‘Un viatge inesperat’, dirigit als més petits.

La segona part de l’acte es realitzarà als jardins de la Torre d’En Gorgs, amb música i activitats lliures familiars, especialment dirigides als infants. Seguint la temàtica del canvi climàtic, es faran diverses activitats amb l’objectiu que els més petits gaudeixin, com jocs fabricats amb material reciclat; i una exposició que també parlarà sobre diversos punts de vista de l’escalfament global i que ha sigut realitzada per l’alumnat de l’Institut Bitàcola, qui seran els encarregats de presentar la seva mateixa mostra. L’alumnat del Programa de Formació i Inserció -PFI- ‘Auxiliars de vivers i jardins’ de la Fundació Barberà Promoció també aportarà el seu gra de sorra a l’acte, amb la realització d’una activitat de planter, on s’ensenyarà a preparar plantes i es donarà un obsequi a les persones assistents que ho vulguin.

El programa ‘Creixem entre plantes’  està englobat dins de l’espai globalitzat de “Canvi Climàtic” i és una activitat basada en la metodologia d’aprenentatge-servei (APS) entre l’alumnat del PFI de la Fundació Barberà Promoció i de primer d’ESO de l’institut Bitàcola, en col·laboració amb les llars d’infants La Baldufa, La Blava i El Bosquet. El principal objectiu d’aquest projecte ha sigut que les persones participants milloressin els seus coneixements, destreses, actituds i valors morals en societat, tot això a través de l’autoaprenentatge mutu i el contacte amb els nens i nenes de les llars d’infants del municipi.

1. Dora

M’assembla una activitat molt interessants perquè petits, mitjans i grans ens donen comte de que tenim que cuida casa nostra La TERRA el nostre planeta blau