ESO

Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

Com cada any, el Departament d’Ensenyament, convoca proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Aquestes proves s’han de realitzar en aquell centre on es troba l’expedient de l’alumne, és a dir on va cursar l’últim curs de l’ESO.

Requisits

Per poder realitzar aquestes proves a la convocatòria del 2023 els alumnes han de reunir aquests requisits:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2022 o 2023
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los durant l’any 2024.
  3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

Calendari

Fases Dates
Presentació de sol·licituds d’inscripció Del 29 de gener al 12 de febrer de 2024
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos 19 de febrer de 2024
Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos Del 20 al 23 de febrer de 2024
Realització de les proves De l’1 al 14 de març

S’enviarà calendari detallat als admesos.

Continguts i Criteris d’Avaluació

Llengua castellana