Cicles Formatius – Procés extraordinari d’admissió

Oferta de places

Cicle formatiu de Grau Mitjà de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure:  places

Cicle formatiu de Grau Superior d’Ensenyament d’Activitats Fisicoesportives:  places

Passos a seguir per participar al procés extraordinari d’admissió

• El període per presentar sol·licituds en aquest procés extraordinari és del 25 al 27 de juliol de 2023. .

Documentació que has de presentar

Documentació identificativa

• Original i una còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna (si és estranger comunitari, el document d’identitat del país d’origen).
  • Si l’alumne/a és menor d’edat cal presentar també:
    • L’original i una còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • L’original i una còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, el document d’identitat del país d’origen.

Documentació acreditativa de la qualificació mitjana d’estudis i del criteri de prioritat

• Una certificació de la qualificació mitjana dels estudis o del curs que permeten l’accés a aquests cicles o de la qualificació de la prova d’accés.
  • El resguard de la sol·licitud de preinscripció a cicles formatius de formació professional de grau mitjà o grau superior per al curs 2021-2022, si és que vas participar-hi.

Més informació al Departament d’Educació