Convalidacions Batxillerat

Educació Física

Els i les alumnes amb dedicació significativa a l’esport, avalada pel Consell Català de l’Esport i matriculats en centres que no pertanyen als centres educatius d’especial atenció a la pràctica esportiva, poden sol·licitar al director o directora del centre educatiu, durant el primer trimestre del curs, que se’ls apliqui un PI que inclogui el reconeixement de la matèria d’Educació Física i de les matèries específiques tant de primer com de segon de batxillerat. En aquest PI, cal adjuntar-hi la documentació següent:

• Sol·licitud signada per l’alumne o alumna, o pel pare, la mare o el tutor o tutora legal de l’alumne si és menor d’edat.
  • Certificat del Consell Català de l’Esport. Els alumnes han d’obtenir aquest certificat quan figurin en el programa de tecnificació (ARC) de la federació catalana corresponent.

Imprès de sol·licitud

S’ha d’enviar l’imprès de sol·licitud i el certificat del Consell Català de l’Esport a la Secretaria del centre (secretaria@insvplantada.cat) indicant en l’assumpte del missatge “CONVALIDACIÓ E. FÍSICA BATXILLERAT” abans del dia 8 d’octubre.

Música

D’acord amb la normativa actual del curs 2021-2022, el protocol i normativa per al reconeixement dels estudis de música és:

• Tot alumnat que cursi la matèria de música al Conservatori o a una escola professional autoritzada pel Departament d’Educació de Catalunya pot demanar el reconeixement de la matèria si compleix els següents requisits:
    • Haver superat la prova d’accés als ensenyaments de grau professional de música en un conservatori o en un centre professional.
    • Cursar estudis de música que inclouen, com a mínim: Llenguatge Musical o Harmonia, Instrument i Pràctica Instrumental en Grup.

Centre autoritzat a Mollet del Vallès:

Escola de Música Municipal de Mollet del Vallès (08055312)

• QUÈ ES POT CONVALIDAR O RECONÈIXER?
Quina càrrega horària setmanal té l’alumne al centre extern?  Cursa 4h o més .
Les matèries que es poden reconèixer són:

• Matèries de la franja d’específiques (fins a un màxim de 4 hores setmanals per curs)

Documents que ha d’omplir la família:

Aquests dos documents s’han d’enviar a la secretaria del centre (secretaria@insvplantada.cat)  indicant en l’assumpte del missatge “CONVALIDACIÓ MÚSICA BATXILLERAT” abans del dia 13 de novembre de 2021.