Cicles

INFORMACIÓ DE LA COMPLECIÓ DELS CICLES EXTINGITS LOGSE – curs 2022-2023

CFGM CONDUCCIÓ D’ACTIVITATS FISICOESPORTIVES EN EL MEDI NATURAL

Ordre EDU/362/2009, de 17 de juliol, del procediment per completar els ensenyaments de formació professional que s’extingeixen, de la Llei orgànica 1/1990, de 3 d’octubre, d’ordenació general del sistema educatiu.

Finalitat

Facilitar que l’alumnat pugui completar els ensenyaments de formació professional que s’han d’extingir (cicles formatius de grau mitjà i grau superior) de la Llei orgànica 1/1990, de 3 d’octubre, d’ordenació general dels sistema educatiu.

Àmbit temporal

Els ensenyaments de formació professional es poden completar durant els dos cursos acadèmics següents a l’extinció.

Procés de compleció

1- La compleció d’estudis es pot fer mitjançant les proves d’avaluació.

2- El crèdit de formació en centres de treball (FCT) es pot fer durant els dos cursos següents a l’extinció del cicle, per a la qual cosa el centre educatiu ha de matricular l’alumnat en aquest crèdit i fer-ne el seguiment de l’execució.

La inscripció a les proves d’avaluació s’ha de dur a terme:

a) De l’1 al 15 d’octubre. Permet participar en les convocatòries de novembre i d’abril. Important: L’alumnat ha de confirmar, amb l’antelació i forma que determini cada centre, l’assistència o la renúncia a la segona convocatòria.

b) De l’1 al 15 de març. Permet participar en la convocatòria d’abril.

Preu Públic

El preu de la matrícula per crèdit és de 20€.

La renúncia a la convocatòria d’abril no implica la devolució de la matrícula.

Convocatòries

Les proves d’avaluació s’han de dur a terme:

a) Per a la convocatòria de novembre, entre l’1 i el 30 de novembre.

b) Per a la convocatòria d’abril, entre l’1 i el 30 d’abril.

ENVIAR LA DOCUMENTACIÓ A:  secretaria@insvplantada.catassumpte: compleció CAFEMN

Sol·licitud de compleció

Crèdits CAFEMN

A continuació teniu un document amb l’explicació de com emplenar un document PDF: “Com emplenar un document PDF”