La Berta i l’Àlex reben distinció a les PAU 2018

El passat divendres, 20 de juliol, dos alumnes del nostre institut, la Berta Fernàndez i l’Àlex Ferrando van rebre una Distinció a les PAU 2018 per haver obtingut una nota superior a 9, en concret 9,4 i 9,2, respectivament.

A l’acte de lliuraments, que va estar presidit pel M. Hble. Sr. Joaquim Torra i Pla i la consellera d’Empresa i Coneixement, la Sra. Àngels Chacón, van assistir els 523 alumnes amb nota superior o igual a 9 (un 1,83% del total d’alumnes presentats a les PAU) acompanyats dels seus familiars i un representant del centre educatiu.