Projecte “Aixequem el teló”

Aquest dimecres ha estat un dia molt especial per als alumnes del projecte «Aixequem el teló» de tercer d’ESO. Per fi ha arribat el moment esperat i els companys de quart que van participar en aquest projecte el curs passat els han preparat una masterclass on han après un munt de coses que, de ben segur, els ajudaran a aixecar el seu propi teló a final de curs.

Han parlat d’aspectes molt importants i valuosos, tant per a l’escenari com per a la vida mateix, com l’autoconfiança, la confiança en els companys, l’autoestima, la companyonia, el coratge o el compromís amb el grup. També els han ensenyat com projectar la veu sense haver de cridar fins a quedar-se afònics.

A més, dues de les companyes que tot just fa una setmana han tornat de la seva estada al Pays de la Loire han pogut explicar-ho tot en un francès correctíssim, als dos alumnes senegalesos que acaben d’incorporar-se al nostre grup fa només un parell de setmanes.