Entrega de premis de la Lliga d’Escacs d’Hivern

L’esperada entrega dels Premis de la Lliga d’Escacs d’Hivern de l’Institut Vicenç Plantada ha reunit alumnes de tots els cursos d’ESO i Batxillerat, així com una notable participació del professorat. L’esdeveniment ha representat una cloenda a una temporada d’hivern apassionant i plena d’emocions, en la qual els amants dels escacs han demostrat la seva destresa i el seu enginy.

A la sala d’actes de l’institut s’ha generat una atmosfera vibrant i expectant a l’hora de lliurar els esperats guardons als campions i campiones d’aquesta competició d’escacs que ha captivat l’atenció de tota la comunitat educativa. Els participants, tant alumnes com membres del professorat, han mostrat un alt nivell de competència i passió per aquest noble joc.

Els premis s’han distribuït en diverses categories, destacant els guanyadors i guanyadores de les eliminatòries finals, però sense deixar de banda el recorregut de la resta de participants. El professorat també ha rebut un reconeixement per la seva implicació i dedicació en el desenvolupament de la lliga.

Amb il·lusió, el professorat implicat se sent orgullós pel creixent interès i participació en la lliga d’escacs, subratllant la importància d’aquest esport com a eina pedagògica per desenvolupar habilitats cognitives i estratègiques entre els estudiants. La consolidació d’aquest esport com a tradició educativa ha sigut una oportunitat per barrejar estudiants de diferents cursos en un joc ple de desafiaments i aprenentatges.

Gràcies a totes les persones participants pel vostre compromís i per gaudir dels escacs amb la il·lusió que us caracteritza!