Ἰλιάς. Els alumnes de Grec de 2n de Batxillerat reciten “Homer, Ilíada” d’Alessandro Baricco

Dins el marc de les activitats culturals organitzades amb motiu de la diada de Sant Jordi, cinc alumnes de Grec de Segon de Batxillerat van recitar alguns fragments d’“Homer, Ilíada”, la versió que Alessandro Baricco va realitzar de la “Ilíada” d’Homer.

El Dani González va fer d’Homer, el poeta, i va recitar el proemi; l’Ainhoa Jiménez va assumir les paraules d’Helena; el Víctor Corbera va jugar el rol d’Agamèmnon; la Noelia Aguilar va ficar-se en el complicat paper del riu Escamandre, i la Judith Tena va ser Andròmaca durant uns instants. Els agraïm enormement l’esforç, les ganes i el talent.

Χαίρετε!

Anna Prieto