Programa salut i escola

JA HA COMENÇAT!!!
Els principals objectius del programa Salut i Escola són millorar la coordinació entre l’escola i els serveis de salut per donar resposta a les necessitats dels adolescents, apropar els serveis de salut als centres docents i als adolescents per facilitar la promoció… Llegeix més»

Neteja de patis

Neteja de Patis!!!! Cada dia ens toca a una classe fer una recollida de brossa del pati de l’institut! És una manera de prendre consciència de la importància que té ser més ordenats i utilitzar les papereres i els #bocanrolls ! Avui el pati… Llegeix més»

Festa de la ciència 2018

Ahir a l’institut es respirava ciència per tot arreu!!! Es van fer tot d’activitats -molt interessants i molt diferents- per a tots els nivells.
Els alumnes de 5è del Ronçana i 6è de la Sagrera van participar als tallers i els nois i noies de… Llegeix més»