Portal web i xarxes socials

1. Portal web iesvalltenes.cat

El centre disposa d’un portal web (iesvalltenes.cat) a través de l’eina Nodes del Departament d’Educació. L’estructura de pàgines i notícies és la següent:

• L’institut: informació sobre la història i localització del centre, horaris, documents oficials i organigrama.
  • Oferta educativa: informació sobre l’oferta educativa del centre i els seus currícula.
  • Informacions: textos informatius filtrats segons el nivell educatiu seleccionat.
  • Projectes del centre: detall dels projectes en els quals participa l’institut.
  • Secretaria: informacions sobre preinscripcions, matrícules i tràmits.
  • Notícies: notícies del centre filtrades segons el nivell educatiu escollit.
  • Serveis: informacions dels serveis del centre (transport, biblioteca, extraescolars, etc.)
  • GEP: apartat dedicat al projecte GEneració Plurilingüe
  • AMPA: apartat d’ús de l’AMPA del centre.
  • Curs actual: agrupació d’informacions rellevants del curs actual.

A més, la pàgina web enllaça amb les diferents xarxes socials on el centre té presència.

2. Xarxes socials

L’institut té presència a les següents xarxes socials:

• Twitter: @lavalldeltenes
  • Facebook: inslavalldeltenes