Programa d’intercanvis

L’Institut La Vall del Tenes va començar a oferir intercanvis lingüístics a partir del curs 1986/87, amb un intercanvi a França, i poc després es van afegir intercanvis a Estats Units, Alemanya, Anglaterra, Bèlgica, Dinamarca i Irlanda.

Actualment l’oferta d’intercanvis és la següent:

En el curs de 3r d’ESO: Intercanvi amb l’escola Sainte-Marie, situada al poble de Royan, a la regió de Nova Aquitània, a França. Està especialment indicat per als alumnes que volen aprofundir en l’aprenentatge de la llengua francesa, que s’ha iniciat a 1r d’ESO.

A 1r de Batxillerat. S’ofereixen tres opcions d’intercanvis amb l’anglès com a llengua vehicular:

VTI Izegem: L’escola VTI Izegem és un centre educatiu d’ensenyaments professionals de secundària. Es troba situada al municipi d’Izegem, a la província de Flandes Oriental (Bèlgica). La capital de la província és Bruges.

Svendborg Gymnasium: L’institut Svendborg és un centre de secundària superior que es troba a la població del mateix nom, a Dinamarca.

Kaufmänisches Schulzentrum: L’institut Kaufmänisches Schulzentrum és un centre educatiu situat a Böblingen, ciutat a uns 20 quilòmetres al sud-oest de Stuttgart.