JORNADA DE PORTES OBERTES PER AL CURS 2024-25

• dimecres 21 de febrer, a les 17.30 h

• dijous 22 de febrer, a les 17.30 h

• PORTES OBERTES BATXILLERAT i CF

• dijous 4 d’abril, a les 17.30 h  (+ xerrada batxibac per a les famílies interessades)
    • dissabte 6 d’abril, a les 10 h

Aquí teniu l’enllaç per poder inscriure-us a les Portes Obertes presencials: Formulari inscripció Portes obertes

ESTRENA DE MAMMA MIA!

Aquest divendres 29 de setembre els alumnes de l’Extraescolar d’anglès, dirigida per l’Anna Bayo, la Dolors Torras i la Mireia Pedragosa, amb la col·laboració de l’alumne Sebastià Artigas com a tècnic de llums, han estrenat Mamma Mia!

Al migdia han fet un assaig general davant de l’alumnat de 1r d’ESO i a les 20h han actuat davant de la comunitat educativa. El nombrós públic que s’ha aplegat al Casal Parroquial ha gaudit del musical i de la feina ben feta!

Enhorabona a tots els actors i actrius! La Marta Martí, l’Imma Pallarès, la Judith Imedio, l’Ainhoa Montecé, l’Alba Cucarull, l’Erin Alberico, el Telmo Escobar, el Mario Nogueira, el Jan Amaya, el Rai Luque i el Joel Boadella.