Programa salut i escola

JA HA COMENÇAT!!!

Els principals objectius del programa Salut i Escola són millorar la coordinació entre l’escola i els serveis de salut per donar resposta a les necessitats dels adolescents, apropar els serveis de salut als centres docents i als adolescents per facilitar la promoció d’actituds i d’hàbits saludables (factors protectors), reduir els comportaments que poden afectar negativament la salut (factors de risc), detectar els problemes de salut per intervenir-hi com més aviat millor i elaborar un mapa territorial conjunt de serveis sanitaris i educatius amb l’objectiu de donar una resposta territorial integrada.

Les dues línies bàsiques d’actuació del programa salut i escola són:

• Potenciar el desenvolupament d’activitats d’educació i promoció de la salut en els àmbits prioritaris d’intervenció del programa de Salut i Escola: salut alimentària, salut emocional, salut afectiva i sexual, consum de drogues, tabac i alcohol.
  • Facilitar l’accés dels joves a informació i assessorament en temes relacionats amb la salut mitjançant la CONSULTA OBERTA.

CONSULTA OBERTA a càrrec de la infermera Gemma Puig, els Dimarts de 12.45 a 13.45h.

També es poden fer consultes per correu electrònic: sescola.vtenes.ics@gencat.cat

PROGRAMA SALUT I ESCOLA