Acolliment digital

1. Alumnes

Els alumnes nous al centre reben un full amb les seves dades d’accés als serveis digitals del centre, juntament amb un ordinador Chromebook. Durant les primeres sessions de tutoria de 1r d’ESO es comenten els usos bàsics de l’entorn Google Workspace, campus virtual Moodle i normativa relacionada. La normativa sobre l’ús d’aparells i eines informàtiques es troba en els punts 4.3, 4.4 i 4.5 de les Normes d’Organització i Funcionament de Centre.

Els alumnes poden adreçar-se al correu suport@iesvalltenes.cat per qualsevol incidència. També ho poden fer presencialment les estones del primer descans del matí dos dies per setmana.

2. Professors

Els professors nous al centre reben les seves dades d’accés als serveis digitals del centre durant una primera entrevista amb la direcció del centre. Posteriorment, se’ls fa lliurament, si hi tenen dret i hi ha disponibilitat, d’un ordinador portàtil del Departament. Durant els primers mesos disposen de l’assistència d’un professor del centre designat per ajudar-los en tots els dubtes que se’ls presentin. Pel que fa a l’ajuda específicament informàtica, poden adreçar-se al correu suport@iesvalltenes.cat per qualsevol incidència. També ho poden fer presencialment les estones del primer descans del matí dos dies per setmana. Disposen també d’un curs de suport informàtic en el campus virtual Moodle.