Diagnosi

Metodologia utilitzada

Enquesta SELFIE

SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the use of Innovative Educational Technologies) és una eina de reflexió sobre l’ús efectiu de les tecnologies educatives innovadores, que permet a l’escola fer una diagnosi de la seva maduresa digital. Es tracta d’una eina en línia gratuïta que es pot utilitzar per fer una autoavaluació del nivell d’ús de les TIC a l’escola i identificar les oportunitats de millora.

L’anàlisi DAFO

L’anàlisi DAFO (també conegut com a anàlisi FODA, o SWOT en anglès) és una tècnica que es fa servir per analitzar els punts forts, oportunitats, debilitats i amenaces d’una organització o projecte. Aquesta anàlisi pot ser útil per avaluar l’estratègia digital de centre d’una escola i identificar les fortaleses i oportunitats que té, així com les debilitats i amenaces que ha de tenir en compte.

Per fer una anàlisi DAFO de l’estratègia digital de centre, es pot començar identificant els punts forts i oportunitats de l’institut en relació amb l’ús de les TIC. Això podria incloure aspectes com la disponibilitat de recursos tecnològics, la formació del professorat en l’ús de les TIC, l’adaptació dels materials d’aprenentatge a les noves tecnologies, entre altres.

Resultats SELFIE

Anàlisi DAFO