Comunicacions

1. Famílies

Les comunicacions amb les famílies es realitzen de forma habitual mitjançant correu electrònic. Les dades de contacte, disponibles en l’aplicatiu Alexia, són accessibles per part de tutors, secretaria i direcció. L’aplicatiu Alexia es fa servir també per comunicacions massives seleccionant les famílies segons nivell, curs o qualsevol altre criteri. També es fan comunicacions massives relacionades amb pagaments des de la plataforma TPVEscola.

2. Alumnes

Les comunicacions amb els alumnes es fan usualment mitjançant correu electrònic. En el cas de comunicacions de secretaria o direcció es fa servir l’aplicatiu Alexia. En el cas de comunicacions per part de professors, a més del correu individual, es fa servir l’eina de fòrums del campus virtual Moodle.

3. Professors

Les comunicacions amb els professors es fan habitualment mitjançant l’eina de correu electrònic de grups, fent servir els grups descrits a l’apartat 3.1.2 d’aquest document.