Festa de la ciència 2018

Ahir a l’institut es respirava ciència per tot arreu!!! Es van fer tot d’activitats -molt interessants i molt diferents- per a tots els nivells.

Els alumnes de 5è del Ronçana i 6è de la Sagrera van participar als tallers i els nois i noies de l’APINDEP a les xerrades científiques.

Alguns dels tallers que van poder fer els alumnes de Primària, primer i 3r d’ESO van ser: Origami, Alimentació saludable, Estació meteorològica amb arduino, Tatuatges geomètrics amb henna, Megatrivial, Hidrologia, Bioseguretat, Indicador natural del PH, Aqüífer, Què conté el fum del tabac? Erupcions volcàniques, Coets d’aigua, Anem de compres, Dàfnies i Tots som mutants!!!

Els alumnes de 2n d’ESO van fer una Gimcana científica i a l’APINDEP els alumnes de Batxillerat van assistir a dues xerrades: “Ciència i xarlatans” i “Estadística”.

Grans i petits vam gaudir d’una gran festa on vam poder aprendre coses que no havíem fet mai!! PODEU VEURE LES IMATGES AL FACEBOOK DE L’INSTITUT.
Tot és ciència!!!

FELIÇ SETMANA DE LA CIÈNCIA A TOTHOM!!!