Preinscripció Batxibac 2024-25

• Codi de l’Institut La Vall del Tenes: 08077174
  • Oferta de places: 18
  • Dates:
    • Presentació de sol·licituds: del 2 al 8 d’abril. ​La sol·licitud de preinscripció per cursar ambdós currículums mixts​ es presenta al centre  adjuntant el model de sol·licitud ​degudament emplenat (en format PDF), amb la documentació que correspongui (identificativa o de criteris).​ Podeu fer arribar la vostra sol·licitud per correu electrònic a secretaria@iesvalltenes.cat  o presencialment en l’horari d’atenció al públic de l’administració de l’Institut (de 7.30h a 15h)
    • En el cas d’enviar las sol·licitud per correu electrònic, el centre us respondrà el correu electrònic justificant la recepció de la sol·licitud i la documentació
    • Publicació llistes alumnat admès (reserva+preinscripció): 15 d’abril
  • Documentació que cal presentar:
    • Formulari de sol·licitud (model antic, com a model de referència)
    • DNI, NIE o passaport de l’alumne sol·licitant
    • Si l’alumne és menor de 18 anys i no els fa durant el 2024, cal també:
      • DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutor que fa la sol·licitud
      • Llibre de família
    • Certificat amb la qualificació mitjana de l’ESO o dels tres primers cursos en cas que s’estigui cursant 4t d’ESO.
    • Documentació acreditativa del nivell B1 de francès. En cas de no disposar-ne caldrà fer una prova de nivell amb cita prèviament concertada a secretaria@iesvalltenes.cat o a l’administració de l’Institut.