Preinscripció Batxillerat 2024-25

Calendari de preinscripció del batxillerat

Fases de la pr​einscripció​​ Dates
Publicació de l’oferta inicial 16 d’abril
Presentació de sol·licituds (electròniques o de suport informàtic) Del 18 al 25 d’abril
Presentació de documentació Fins al 26 d’abril
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional 17 de maig
Presentació de reclamacions al barem provisional Del 17 al 23 de maig
Resolució de reclamacions Del 21 al 27 de maig
Publicació de la llista amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions 29 de maig
Sorteig 29 de maig
Publicació de la llista ordenada 3 de juny
Publicació de l’oferta final 20 de juny
Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera 20 de juny
Període de matrícula ordinària Del 21 de juny a l’1 de juliol
Finalització de la matrícula Del 2 al 12 de juliol

Codi de centre: 08077174

1. Com fer la preinscripció a batxillerat

La preinscripció de batxillerat es pot fer en format electrònic si la persona que fa el tràmit té una eina d’identificació digital, o en suport informàtic si no en disposa. Les dues opcions es poden fer dins el mateix web de preinscripció.

Preinscripció en format electrònic

1. Ves a l’apartat Preinscripció del web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i escull el formulari en format electrònic. Per fer-ho necessitaràs una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil.
  2. Introdueix el número identificador de l’alumne, el RALC.
  3. Obre el formulari de preinscripció i omple totes les dades personals que se’t demanin.
  4. Indica el llistat ordenat de centres on t’agradaria obtenir plaça.
  5. Indica si els centres escollits per a la preinscripció són centres adscrits al teu centre anterior.
  6. Especifica totes les circumstàncies especials que acreditin la teva sol·licitud (residència habitual, si l’infant té germans al mateix centre, si té alguna necessitat educativa específica…).
  7. Adjunta tota la informació escanejada o fotografiada que es requereixi.
  8. Envia la sol·licitud de preinscripció.

Preinscripció en suport informàtic

1. Ves a l’apartat Preinscripció del web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i escull el formulari en format informàtic.
  2. Obre el formulari de preinscripció i omple totes les dades personals que se’t demanin.
  3. Indica el llistat ordenat de centres on t’agradaria obtenir plaça.
  4. Indica si els centres escollits per a la preinscripció són centres adscrits al teu centre anterior.
  5. Especifica totes les circumstàncies especials que acreditin la teva sol·licitud (residència habitual, si l’infant té germans al mateix centre, si té alguna necessitat educativa específica…).
  6. Adjunta tota la informació escanejada o fotografiada que es requereixi.
  7. Envia la sol·licitud de preinscripció.

Un cop enviada la sol·licitud de preinscripció rebràs un resguard per correu electrònic. No cal que presentis físicament la preinscripció al centre.

Recorda: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

Presentar la sol·licitud de preinscripció

2. L’adscripció dels centres

3. Criteris prioritaris i criteris complementaris