X(p)rimenta 2021

El nostre centre ha participat en el concurs de vídeos escolars X(p)rimenta 2021, la ciència més jove. El vam gravar el curs passat amb alumnes que formaven part del 3A2. Van fer un experiment per explicar els catalitzadors.

S’han presentat a concurs cent catorze vídeos: un, a la categoria d’infantil; tretze, a la categoria de primària; quaranta-cinc, a la de secundària; i cinquanta-cinc, a la de batxillerat i cicles.

El nostre vídeo ha sigut un dels dotze finalistes de la categoria de secundària. A l’acte de lliurament de premis d’aquest matí, finalment, ha resultat guanyador d’aquesta categoria el vídeo del centre educatiu Betània-Patmos, de Barcelona, titulat El telèfon. La menció especial se l’ha endut l’institut La Mitjana, de Lleida, amb el vídeo titulat Cicle de les Roques.

Enhorabona a tots els guanyadors i finalistes! El curs vinent més i millor!

Carla Canals.