XI Olimpiada Española de Geología

Vuit alumnes de 2n de batxillerat científic del nostre institut han participat avui divendres a la fase territorial de Catalunya de l’XI Olimpiada Española de Geología, organitzada per l’AEPECT (Associació Espanyola de Professors de Ciències de la Terra). D’entre els més de cent participants, l’alumna Ainhoa Montes ha quedat en 3a posició, fet que li dona dret a participar en la fase estatal de la competició que se celebrarà a Conca el pròxim 28 de març.

Enhorabona i endavant!

Marc García.

En aquest enllaç, podreu llegir la nota de premsa redactada per l’organització de les 11es Olimpíades de Geologia.