White Lady i Dry Martini

Aquesta setmana, al restaurant de l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar, els alumnes de primer curs del CFGM de Serveis en Restauració serviran dos tipus diferents de còctels.

Un d’ells, el White Lady o Dama Blanca, és un còctel que s’elabora amb ginebra, Cointreau o triple sec, suc de llimona fresc i, opcionalment, una clara d’ou. Pertany a la família dels Sidecars, i està elaborat amb ginebra en lloc de brandi.

L’altre còctel que se servirà és potser un dels còctels més cèlebres que existeixen, gràcies en bona part al cinema, en concret, a un dels seus personatges més icònics: James Bond, l’agent secret 007 del Servei Secret d’Intel·ligència Britànic, que sovint demanava un Dry Martini, batut, no remenat.

Marc Soy.