Visites guiades al BPM per familiars d’alumnes

Quan l’alumnat de cicles formatius pot explorar l’ofici genera una gran satisfacció per l’alumnat, el professorat i les famílies. Presenciem com arriben a les nostres aules i van creixent professionalment absorbint tota la informació i experiència que els hi proporcionem. Ahir, en unes visites guiades únicament dirigides a les famílies de l’alumnat, vam mostrar les noves instal·lacions de cicles formatius i els vam explicar quins són els continguts del curs i quines habilitats treballem. L’alumnat va fer una petita demostració, guiat per al professorat especialitzat, i, sota l’atenta mirada de les seves famílies, del que estan elaborant aquests dies. Va ser una jornada especial, carregada d’emocions i molt bon ambient.

Raquel Arbusà.