Visita de 1r batx. a l’EDAR

El dijous 21 de novembre, l’alumnat de la matèria de Química de primer de batxillerat va visitar l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals (EDAR), de Lloret de Mar, situada a la urbanització Condado del Jaruco. El grup es va dividir i les educadores ambientals, Olga i Sònia, van acompanyar els alumnes a visitar el laboratori, on es porten a terme totes les analítiques de la planta, i també les instal·lacions exteriors. Van poder veure i entendre tots els tractaments que se li fan a l’aigua des que arriba a la planta fins que es torna al mar, ja depurada. A més, també se’ls van explicar els tractaments que reben els fangs de la depuradora, que són el residu que generen per tractar l’aigua residual.

Prèviament a l’arribada a l’EDAR es va aprofitar per fer una caminada pel bosc, seguint la riera de Passapera, on vam poder gaudir de la natura que envolta Lloret de Mar.