Vaga del 29 de novembre

Bona part dels alumnes del nostre institut, a proposta del Consell de Delegats del centre, ha decidit en votació adherir-se a la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans el dia 29 de novembre. Per tant, els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius que hagin portat l’autorització signada pels pares, podran exercir aquest dret. La resta d’alumnes, és a dir, els matriculats a 1r i 2n d’ESO, els quals no tenen dret a vaga, i aquells que no estiguin degudament autoritzats, hauran d’assistir a classe amb normalitat.

Així doncs, el dia 29 de novembre, el centre estarà obert en el seu horari habitual. Malgrat tot, donat que la convocatòria estudiantil coincideix amb una altra de professors que fan la CGT i els sindicats sectorials USTEC i ASPEPC, alguna de les classes de demà es podria veure afectada en la seva normalitat.