Vaga del 14 de novembre

Bona part dels alumnes del nostre institut, a proposta del Consell de Delegats del centre, ha decidit en votació adherir-se a la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants i Lliures i Combatives el dia 14 de novembre. Per tant, els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius que hagin portat l’autorització signada pels pares, podran exercir aquest dret. La resta d’alumnes, és a dir, els matriculats a 1r i 2n d’ESO, els quals no tenen dret a vaga, i aquells que no estiguin degudament autoritzats, hauran d’assistir a classe amb normalitat.

Així doncs, el dia 14 de novembre el centre estarà obert en el seu horari habitual i amb tots els seus serveis amb funcionament normal.